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map essais dod_mi_realism voir mi_realism_bc

Posted: Fri Mar 11, 2016 9:49 am
by PAPYPICPIC
map ou l'action est d'un cote en defense ou de l'autre en attaque
ou vous delivrez vos partenaires tombes ou arrives en retard
la map est gagnee soit par les drapeaux soit par les ennemis en prison

map or action is a rating in defense either in attack
or you deliver your graves partners or arrive late
the map is won by either flags or by enemies in prison
The attachment dod_mi_realism_sdk.7z is no longer available
dod_mi_realism.jpg

Re: map essais dod_mi_realism voir mi_realism_bc

Posted: Wed May 11, 2016 1:44 pm
by Prof. Orribilus
English:
Interesting alternate gameplay concept. But how are rivals captured? Also, how can the three doors in the spawn be opened?

Français (avec Google Translator):
Intéressant concept de gameplay alternatif. Mais comment sont capturés rivaux? En outre, comment les trois portes dans le spawn être ouverts?

Re: map essais dod_mi_realism voir mi_realism_bc

Posted: Wed May 11, 2016 7:20 pm
by PAPYPICPIC
When they are dead they return at the outset is following their friends advance the opens on the prison door
quand t ils sont mort
ils reviennent
au depart est suivant avance de leur amis la porte souvre sur la prison

Re: map essais dod_mi_realism voir mi_realism_bc

Posted: Wed May 11, 2016 8:43 pm
by Prof. Orribilus
Do you mean they are captured through being killed?

Voulez-vous dire qu'ils sont capturés par être tué?

Re: map essais dod_mi_realism voir mi_realism_bc

Posted: Thu May 12, 2016 9:08 am
by PAPYPICPIC
When he dies he returned at the start and the door opens for good prison
quand il meure il revient au depart et la porte s'ouvre pour la bonne prison

Re: map essais dod_mi_realism voir mi_realism_bc

Posted: Thu May 12, 2016 11:56 am
by Prof. Orribilus
Ok.